onsdag 11 juli 2007

Internetstrul + packningsångest

Nu har det blivit något rejält fucked-up med vår dator. Alla bokmärken jag någonsin sparat på Internet är total-borta. Jag kan bara inte tro att det är sant. Jag hade huur många länkar som helst till minnesvärda hemsidor och bloggar som jag ville gå tillbaka till då och då. Visst, inget stort problem om man jämför med typ växthuseffekten, men fasligt irriterande.



Nu ligger en stor hög med kläder, skor, skärp och väskor på köksbordet och väntar på att bli rensad. Det är alla "potentiella" plagg som kanske ska få följa med till Halmstad. Problemet är bara att jag vill ta med mig precis allt, plus alla andra kläder, skor och accessoarer jag har i min klädkammare. Men min sambo skulle få spel om han såg alla grejer jag vill packa ner... Beslutsångest. Vilka skor kan jag tänkas behöva? Måste man ha med sig 7 olika klänningar och lika många par shorts? Jag är en packnings-katastrof. Det är bara att inse det.

Inga kommentarer: