måndag 25 juni 2007

Midsommar

Trött som en gnu kom jag och Sofia hem efter matinhandlingen efter jobbet och skulle tagga till inför kvällen hos Anna. 12-14 personer skulle vi bli sammanlagt och vi såg fram emot en riktigt trevlig kväll. Det blev det också! Vi åt i flera timmar, först lite snacks och vattenmelon, sedan sill och nubbe för sakens skull, därefter grillspett med färskpotatis och avslutningsvis glass med chokladsås och jordgubbar. Ordet mätt är inte ens närheten av vad vi kände oss. När det var dags för förflyttning in till vardagsrummet för att spela SingStar var jag så trött att jag knappt orkade hålla ögonen öppna. En djävulsk vecka på jobbet och lite sömn tog ut sin hämnd på mig. Men det var ändå en riktigt lyckad kväll, trots att jag gärna är ledig nästa års midsommarafton.


Smakprov:




1. Jag med ett psycholeende och Sofia. 2. Världens sötaste Anna. 3. Alltid lika glad - CarlJohan. 4. Jim, Nathalie och Sofia. 5. Jag och bästaste Elin. 6. Supersöt puss! 7. Stefan, CJ och Jim. 8. Malin och Tora. 9. Sofia, jag och Elin. 10. Vickan och Anna. 11. Jag, Sofia och Åsa. 12. Singstar!

Inga kommentarer: