onsdag 17 oktober 2007

Frukostmöte

Jesper vann filmfejden i måndags, vilket innebär att jag har en film innestående. Mohaha!

En mysig ledig dag igår, var det. Svampplockning med mamma och sedan middag hos Lina i Bro. Tur att jag hade bil... Bro är ju annars helt hysteriskt jobbigt att ta sig till från Norrort.

Jag har också tagit mitt "umgåsande" med vänner till en lite vuxnare nivå. Vi träffas och äter frukost. Det var jag som startade trenden i och med min brunch, och efter det har inte bara jag, utan flera vänner, träffats och ätit frukost ihop. (Dvs att man faktiskt åker över till varandra på morgonen, inte vaknar hos varandra, bakis, efter en fyllekväll) Vuxenpoäng! :)

Nu ska jag och Åsa bege oss iväg till Sofia... och by the way har min syster tagit körkort!! Jag är så stolt och glad!

Inga kommentarer: