måndag 8 oktober 2007

Ny vecka

Jaha då var det måndag igen då. Visserligen skönt med sovmorgon till klockan ett, men ändå... usch vad de lediga helgerna rusar iväg!

Helgen var verkligen välbehövligt skön efter en ganska så konstig vecka. Både med totala bottennapp och härliga höjdpunkter. Saker från det förflutna poppade upp med mer eller mindre obehagliga överraskningar, näsan var snuvig och halsen gjorde ont. Men jag hann också vara med om en hel del trevligt. Jag och Jesper firade 4 år tillsammans, jag blev sminkad av Make Up Store på Åhléns, träffade Lina för en välbehövlig pratstund, såg Sound of Music med mamma och systern på Göta Lejon, åt tapas med tjejerna, picnicade i Drottningholm och fikade med ansikten man ser alldeles för sällan. Dessutom fick jag DubbelBingo (både hörn och rad) på BingoLotto-kvällen hos Jessica igår. Flyt!

Så nu väntar en ny vecka med mycket jobb och massor att planera. Måste träna inför resan känner jag. Annars kommer min kropp aldrig klara av att leva ryggsäcksliv i 4 månader. Gud, det börjar dra ihop sig för vaccinering snart... och reseförsäkring, och hitta någon som kan hyra lägenheten och... gaah inte undra på att man inte kan sova på nätterna! :P

Inga kommentarer: