måndag 1 oktober 2007

Måndag

Ikväll får jag tillbaka min mobiltelefon... bara några timmar kvar! Ska ändå jobba mellan 13 och 21, och det är totalt mobilförbud i "Big Brother-huset", som jag så käckt kallar min arbetsplats.

Imorgon ska jag få lära mig hur man sminkar sig. På riktigt. Jag fick en sminkkurs på Make Up Store av mina sötnosar på jobbet i 20-årspresent, och den ska utnyttjas imorgon. Jag kanske får en total AHA-upplevelse och inser att "Herregud! Har jag gått runt i alla dessa år och sett ut så här?!" Så nu ska det bli ordning och reda på fejset.

Igår kväll satt tre tjejer i 20-års åldern bänkade framför TV:n med snickers och ostkrokar (=ostbågar... måste skriva så att Övikstjejer som Anna förstår...) och spelade Bingo Lotto. Så numera utser jag mig, Jessica och Anna till förtidspensionärer. Vart var det nu jag ställde min rullator?

1 kommentar:

Anonym sa...

Ostkrokar! guuud vad gott.... åh..