onsdag 25 april 2007

Piss och skit.

Ska alldeles strax sova. Är bara lite uppe i varv efter att ha jobbat 13-21. Det gick bra idag iallafall. Hade lite ångest innan, som jag alltid har på just onsdagar av någon konstig anledning, men jag fixade det. Jag cyklade hem med en stor lättnad i bröstet. Jessica ringde när jag kom hem och berättade att en på Maxi fick sparken i fredags. En jag tyckte mycket, mycket om. Så därmed gick den lättheten över i tunga, jobbiga känslor. Det känns inte alls bra just nu. Jag vill veta varför. Ligger man i riskzonen? Usch, ångest var namnet ja. Feting ångest.


Övrigt: träningsverk efter cirkelträningen igår, ledig dag imorgon (först utbildning på Maxi Hälsa&Skönhet som håller Toni&Guy håller i, kul kul!!, sedan Ikea och Skopunkten med Jessica. Ska försöka hinna klippa mig också. Är rejält super-trött på mitt hår som behöver en rejäl förändring. Helst en färgning eller toning också. Funderar lite på en page...)

Sova var det ja. Om det går. G'natt.

Inga kommentarer: