torsdag 19 april 2007

Shoppinghysteri!

Jag är på ett supershoppinghumör! Har nyss spanat in utbudet på både Hm:s och Ellos internetshoppingsajt och kommit fram till följande:

- Ellos, som jag alltid trott är tantråkigt, har riktigt, riktigt coola kläder
- Hm är som vanligt grymt
- Jag har inga pengar...
- Det är låååångt kvar till lön.

Så varför plågar jag mig själv med att titta runt på kläder när resten av pengarna som är kvar innan lön endast får användas till mat? Suck suck suck.

Detta är iallafall ett urval av grejer som jag vill ha NUUU:


Från vänster: Linne Ellos 169, Klänning Ellos 299, Grå kofta HM 198, Gul kofta HM 198, Halsband HM 49.50



Det suger att jag inte kan köpa allt det här, och de andra grejerna jag skrapat ihop. Det suger, det suuuuuuger.



2 kommentarer:

Unknown sa...

Ah, jag ser den vita klänningen och den gula lilla koftan och halsbandet framför mig, på dig - skitsnyggt och såå somrigt! Jag vill också ha pengar!

Anonym sa...

Darling Josse det är allid sådär! Själv har jag jobbat idag så med personalrabatten kan man ju inte låta bli att hopplöst nog shoppa upp de sista slantarna... men men, snart pengar igen!! Puss & kram och tack för kommentaren i min blogg ;)