måndag 19 mars 2007

Ajaxreklam?

Ledig dag, idag. Unnade mig själv att sova till tio, åt en lång och härlig frukost och sen började den. Den stora Städdagen. Jag har dammat, skurat och putsat på ställen jag inte visste fanns och jag har krälat under sängen, vikt mig dubbel och svettats som en gnu. Allt som allt tog det sex timmar! Men NU är det iallafall rent. Rent, rent, rent. Kliniskt rent.

Håller just nu på att laga en asiatisk gryta: wokade haricot verts, champinjoner, kidneybönor, rödlök, kokosmjöl, chilisås, vitlök och kryddor. Ris till det. Hela rummet är fylld av en utsökt arom! Plus att det är rent. Senare ska Jesper och jag inviga vår nya tvättmaskin (vuxenpoäng wohoo!) Det är hur spännande som helst!




Vissa människor förstår man sig bara inte på. Det är väl meningen att vänner ska få varandra att känna sig som bäst i världen? Inte ge varandra dåligt samvete och få en att känna sig som en dålig människa. Sådana vänner har jag ingen nytta av. Därmed var den vänskapen avslutad.







Inga kommentarer: