onsdag 7 mars 2007

En blogg blev född på denna dag

Så där ja, då var det gjort. Jag har gått och skaffat mig en blogg.
Tyckte det var så dags nu eftersom alla andra har en.
Och när min kära vän Åsa skaffade en blogg, då var det ju kört.
Jag bara MÅSTE ha en jag med!

Helt ärligt hade jag faktiskt en blogg för något år sedan...
Jag skrev ett par tre stycken supertråkiga inlägg i stil med vad
jag hade gjort idag, totalt ointressant. Så jag la ner skiten om man säger så.

Men nu då, nu är det nya tag! Nu när jag kommit på en bra adress och allt.
Det som verkar vara det allra svåraste. Så efter en tids betänketid kom
jag på att jag inte vill krångla till det i onödan så jag döpte bloggen kort och gott
till josefinsblogg, för det är ju precis vad det är.

Detta får räcka för idag tänkte jag. Man måste ju en mjukstart eller hur?
Men jag återkommer... Godnatt!

1 kommentar:

Unknown sa...

Välkommen in i bloggvärlden Josse! Jag har bokmärkat dig och väntar ivrigt på nästa inlägg - don't keep me waiting! Josefins blogg är faktiskt jäkligt bra namn, beskriver ju precis vad det är.