fredag 30 mars 2007

Jag = FETT SCHYSST YAO

Denna dag blev inte riktigt så där skitdålig som jag hade förväntat mig. Nog för att jag hade vrålont i magen och ryggen hela eftermiddagen (okej jag vet, klaga är fult.. men det är MIN dagbok), men jag kunde ändå sitta där och le och vara mitt allra trevligaste jag. Jag fick tillochmed komplimanger från kunder som tyckte jag var så "himla gullig och glad" eller "Du är FETT schysst" (sistnämna sagt av en cool kille i 13-årsåldern som handlade godis med sina kompisar. Sött.) Så, efter en tio-timmars arbetsdag känner jag mig ändå rätt nöjd. Trött, men nöjd. Jag fixade det, liksom.




Ps. Går du in på Arbetsförmedlingen i Väsby så se banne mig till att behandla den söta, rödhåriga flickan riktigt, riktigt BRA, annars får du med mig att göra...
Ps 2. "Världens Största Idiot" kan dra åt HLEVETE*!!!



*felstavat med flit eftersom jag inte är "en sån som svär"...

Inga kommentarer: