torsdag 22 mars 2007

Yesyesyesyesyesyesyes

Ja ja ja ja JAAAAAAAAAAA! Äntligen har jag hittat Den! Jackan med stort J! Eller snarare V, eftersom det är den perfekta VÅRJACKAN som har jag hittat! Gårdagens shoppingrunda med Sofia gav ett riktigt bra resultat då jag sprang på den inne på HM i Kista C. (Och jag som fram till igår hatade Kista C...) Måste nog ta tillbaka det med tanke på att det var just där som ett av mina stora problem just nu löste sig. Puts väck, bara så där. Om jag nu ska till att beskriva the Vårjacka så är det en mörkgrå trench-aktig sak med knyt (eller skärp för den delen) i midjan, perfekt form och den sitter ursnyggt. Den är elegant och coolt rockig på samma gång. Precis min stil! Förutom den köpte jag också en vit oversize t-shirt, ett vitt linne att ha under t-shirten, en supersöt kofta från Indiska i lite längre modell (kommer bli en superfavorit i vår) och ett par pilotbrills. Provade en massa adorable shoes också, men med tanke på att jag köpte tre par skor förra veckan så får jag nog hålla igen ett tag. Inte för att jag inte behöver ett par nya skor (skor kan man ju ha hur många som helst av), men det börjar bli förbannat dåligt med plats i garderoben. (Ändå använder jag ca 80% av vår stora klädkammare, medan min stackars sambo får resterande 20% tillsammans med lakan och annan förvaring... men vadå, han har ju två skärmar till sin dator, två keyboards och en fet TV. Han klarar sig...)

Nu ska jag iväg och fika hos allra sötaste Jessica och sedan jobba till 22.15 ikväll. Sov-varning på mig. Imorrn kväll blir det partyparty med Sofia och Åuse! Me like! :)

2 kommentarer:

Unknown sa...

Grattis till jackan! Du kommer ha den imorn va? Jag tänkte köra på klänningen och svarta skorna och väskan, precis som du tyckte! Det kommer bli FETING-kul.

Unknown sa...

Ser btw fram emot när din kamera är fixad, då får du banne mig lägga upp en bild eller två! Jag skulle älska att se outfitbilder på dig, du klär dig väldigt snyggt vet du.