tisdag 15 maj 2007

En fristad

Sitter hemma hos mamma och pappa och bloggar. Trivs verkligen bra här. Det är massor av folk som kommer och går hela tiden, man hör alltid någon som pratar, skrattar, slamrar med något eller sjunger. Det har aldrig varit några hämningar här. Man får vara precis som man vill. En trygg tillvaro. Det är tråkigt att jag inte hinner åka hit oftare. Jobbet tar mycket tid, och alla vardagssysslor. Men den senaste perioden har jag skämt bort mig själv med mycket familje-tid. Jag, mamma och Jesper träffades ju för lunch i torsdags, i fredags kväll var det middag hos mamma och pappa, igår hälsade jag på här, och idag. Det är ju så mysigt.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Låter underbart. Jag gillar verkligen din familj.

M sa...

Hey J. Skojigt igår tycker jag. Kanske en repris på lördag? Återigen, verkligen tacksam över att du byter med mig på torsdag.

Nu får du nog min bloggadress också.
Vi ses! Kram M