lördag 12 maj 2007

Ge mig maaat!

Det vart ingen städning... men väl en god gärning för en kollega. Jag har ju fortfarande morgondagen på mig, hrrrm...

Väntar på att Jesper inte bara ska bli klar med middagen utan överhuvudtaget börja med den. Det är hans tur idag. Jag måste också få sitta i soffan/blogga eller göra vad 17 jag vill, medan han gör sin plikt i hemmet. Hur ofta står inte maten klar på bordet när han kommer hem? (Jag vet, jag veeet jag ska inte behöva försvara mig själv men ändå - stackarn... Åjo han klarar sig... det blir bra...)

OOoAAAAHHH vad jag är HUNGRIG dessutom! Som en varg. Dessvärre är det som finns inom räckhåll kakor, ostbollar (till ikväll) och glass. Livsfarligt med andra ord. Men kakorna var jag ju bara tvungen att köpa hem eftersom de var en nyhet på glutenfritt-fronten. (Måste ju kunna rekommendera dem till kunderna) Och ikväll är det ju dessutom Melodifestivalen så ostbollarna var givna. Och glassen... ja... den hade vi bara hemma...

Nåväl. Ska sätta lite eld i baken på min käre sambo som tar a l l t i d i v ä r l d e n på sig att sätta igång. Tålamod Josse. Tååååålamod!

Inga kommentarer: