tisdag 22 maj 2007

En galet rolig dag. Helt enkelt.

Trots att vädergudarna bestämde sig för att ösa ner allt vatten de någonsin samlat på sig i lördags så vart det en riktigt lyckad dag. Vi samlades hemma hos Anna och spelade spel (ingen kunde en enda fråga på TP...) och sedan, när vädret sprack upp promenerade vi ner till Edsviken för kubb, femkamp och grillning. Det var hysteriskt roligt. CJ jonglerade med kubbträn och fick ett i huvudet (därav jacket i pannan), vårt lag "Luxury Tuborg" var skitdåliga på femkamp och Nathalie och Christoffer badade. Helt galet. Kvällen avslutades med att några av oss åkte hem till CJ och körde"Jag har Aldrig", och sedan blev det utgång. Minns väl skapligt mycket... :)

Här nedan kommer ett litet axplock av bilderna:



1. Maria och jag. 2. Trivial Pursuit. "Vaaa vad var frågan?!" 3. Anna och Maria. Sötast på jorden. 4. Jag och supergulliga Jessica. 5. Elin, vacker som få. 6. Matilda, hjärtat. 7. Elisabeth, en riktig sköning. 8. Team Luxury Tuborg. 9. Team 6-1 (eller nåt). 10. Team Carl Johans Slavar (hahahahah) 11. Förfestar-Anna! 12. Annie Lee och jag. (Hon har världens coolaste namn...) 13. Jag och Jessica. Något dragna... 14. Jag har precis ramlat av stolen... hrrm... 15. Me and Mr CJ on the pendeltåååg. 16. För de har blommor i sitt hår...! 17. En till tågbild.


Skulle LÄTT göra om denna dag igen! Lätt.



2 kommentarer:

Unknown sa...

Fan vad KUL Josse! Åååh, jag saknar dig!

Och jag ser att du har köpt en skitsnygg hängselklänning (har också gluttat lite på den, haha) - du är asläcker!

Anonym sa...

Söt klänning du hade på dig! och fin sjal från H&M - jag hade en likadan som jag älskade fram tills den försvann under en blöt natt ute i vintras. När jag återvände till Ernesto hade någon tagit den -damn tjuvar! Kram & puss