måndag 7 maj 2007

Monday

Måndag morgon. Förmodligen är det inte bara jag som sitter här och har lite smått ångest över att helgen är över. Förmodligen inte. Visserligen har jag tur om man jämför med andra. Varannan måndag (efter en ledig helg) jobbar jag 10-19, vilket innebär sovmorgon, och varannan är jag ledig. (Då har jag å andra sidan jobbat hela helgen...) Denna vecka blir tuff. Troligen sju arbetsdagar, långa dagar dessutom. Men men... kan ändå vara glad att det varit en riktigt trevlig helg. Fest i fredags, mysig heldag med Jesper i lördags, och promenad igår morse med en kompis och kubb igår kväll med ett roligt gäng. Passade också på att sitta på balkongen igår och sola mig lite. Tur att jag gjorde det, för idag faller regnet över Sollentuna.

Ha en riktigt bra dag!

Inga kommentarer: