torsdag 10 maj 2007

Ledig dag

Så skönt att vara ledig idag. Jag fick två förfrågningar från kollegor som ville byta bort sin arbetsdag idag, men det ordnade sig utan att jag behövde hoppa in. Så skönt. Man måste få vara helt ledig emellanåt. Och jag är stolt över mig själv att jag lärt mig säga Nej ibland.

Idag ska jag, Jesper och mamma äta lunch vid Ulriksdals växthus. En jättemysig restaurang mitt bland alla blommor där det serveras vegetarisk buffé, allt är verkligen hur gott som helst! Anekdot: Förra gången jag och mamma var där var Martin Timell och Bosse Rappne där och spelade in en episod till Äntligen Hemma. Coolt va?

Ville så gärna hinna träffa min käre vän Åsa idag också, men vi lär gå om varandra. Åsa, jag vet att du läser detta - vad sägs om en supermysdag på måndag? Vi kan baka en kladdkaka och sitta i solen (om det är vackert väder) och rå om varandra!

Nåväl, time to makeup. Mamma kommer med familjens nya bil och hämtar upp oss om tio minuter. Då ska jag passa på att köra. :)




Dagens plus: Melodifestivalen på lördag! Heja Heja mina idoler The Ark!

Dagens minus: Träningsverk OCH mensvärk. Håhå jaja.

Inga kommentarer: