lördag 5 maj 2007

Slappa vs festa

Boringboringboringboringboringboringboringboringboring osv. Jag som skulle gått på bio med min sambo ikväll. På SpiderMan 3. Men det fanns bara kassa platser kvar. Och man betalar inte 90 spänn för att få sitta längst fram i vänstra hörnet av salongen. Det gör man bara inte. Det är bortom mina principer. (kej rå, jag är way too snål)

Jag måste kanske inse att bara för att det är lördagkväll så måste man inte hitta på något extravagant som att klä upp sig till tänderna och mingla med tjejkompisarna i stan, eller för den delen äta på restaurang, gå på bio ja vad som helst. Man måste faktiskt inte det. Jag tror jag ska spenderna resten av min lördagkväll mellan lakanet och täcket med en bra bok. Låter inte det som en utomordentlig idé?



ps. jag är kär. Som f*n. Jesper heter han. (för er som inte visste...)

Inga kommentarer: