fredag 11 maj 2007

Working nine to five...

... är något jag föredrar framför tex. 10-19.

Ska snart hem till mamma o pappa och äta middag. Är så skönt att bli bortskämd sådär emellanåt, slippa laga mat, bli bjuden på världens godaste.

Åsa, den stackars kraken, har fått vattkoppor. Vattkoppor hade jag när jag var fem. Stackars lilla, lilla älskade. Hoppas vår mysmåndag blir av ändå...

Nepp, nu får det vara nog här. Ska hinna plattånga håret innan tåget går... (var skitnära på att skriva plattånga tåget innan håret går...) Jag vet, det är dålig fredagshumor. Och jag som inte ens är ledig i helgen... God, have mercy on my soul.

1 kommentar:

Unknown sa...

Jag tycker så synd om mig själv. Kolla, klockan är liksom mitt i natten och jag har inte sovit på flera timmar.

Jag tvivlar tyvärr på att måndagen blir av, men vi får se.